وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

مدارک و شرایط طلاق توافقی – مراحل و شرایط طلاق توافقی

در مورد مدارک لازم برای طلاق توافقی و یا مراحل طلاق توافقی به تفضیل در این جا و دیگر وبسایت گروه وکلای پارسای http://parsaylawyers.com توضیحات کامل ارائه شده است اما به طور خلاصه:

·         طلاق نیازمند رای دادگاه است حتی اگر طلاق توافقی باشد و طلاق توافقی بدون دادگاه امکان پذیر نیست.

·         ثبت رسمی طلاق بدون رای دادگاه (گواهی عدم امکان سازش) میسر نیست.

·         در طلاق توافقی اجباری برای داشتن وکیل در مراحل قانونی طلاق توافقی در دادگاه وجود ندارد.

·         امکان داشتن وکیل در تمامی مراحل حتی دفترخانه طلاق وجود دارد و طلاق توافقی بدون حضور طرفین میسر است.

·         از شرایط طلاق توافقی رضایت پدر و مادر زوجین در حال طلاق نمی باشد حتی اگر زوجه دوشیزه باشد.

·         ملاک دادگاه خانواده برای تعیین تکلیف مهریه، حضانت، نفقه، اجرت المثل، توافق زوجین بر سر مسائل مذکور است و همه چیز موکول به نظر آن ها است. این که مهریه بخشیده شود، ابراء شود، تمام یا قسمتی از آن پرداخت شود وابسته به توافق زن وشوهر دارد. حضانت نیز چنین است این که فرزند با چه کسی زندگی کند، نفقه بر عهده چه کسی می باشد، میزان آن چه مقدار باشد و طرف مقابل چگونه ملاقات داشته باشد مستلزم توافق زوجین است.

·         داوری دیگر بر طبق قانون از مراحل طلاق توافقی نیست ولی انجام مشاوره الزامی است. در این که با بودن وکیل نیازی به حضور زوجین در جلسه مشاوره است یا خیر بین قضات اختلاف نظر است. ولی اکثر قضات خانواده تهران به درستی پذیرفته اند که در صورت عدم تمایل موکل، صرف حضور وکیل کافی است.

·         مدت زمان طلاق توافقی با توجه به این که در کدام شهر و شعبه باشد متفاوت است. طلاق توافقی در گروه وکلای پارسای در 4 الی 5 روز کاری انجام می شود.

·         حق الوکاله طلاق توافقی برای هر کدام از زوجینی که تمایل به حضور نداشته باشند تا پایان اخذ حکم دادگاه 800 هزار تومان می باشد.

·         بعد از صدور رای طلاق توافقی زوجین 3 ماه فرصت دارند که پس از قطعیت برای اجرای صیغه طلاق به محضر طلاق مراجعه کنند.

مسایل ریز در مورد طلاق توافقی بسیار است. مشاوره حقوقی تلفنی طلاق توافقی رایگان است با ما تماس بگیرید. آنچه گفته شد اجمالی از مدارک و شرایط طلاق توافقی یا همان مراحل و شرایط طلاق توافقی است.


وکیل طلاق توافقی       09122547699 – 44033677

چگونگی اخذ طلاق از طریق وکالت حق طلاق زن

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan