وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

چگونگی اخذ طلاق از طریق وکالت حق طلاق زن

امروزه گرایش به داشتن وکالت در طلاق در بین بانوان نسبت به گذشته فزونی گرفته است شرایط سخت و طولانی طلاق برای زوجه در صورت نداشتن وکالت حق طلاق یکی از علل مهم گرایش به داشتن وکالت حق طلاق زوجه است. دادن حق طلاق به زن این گونه است که در سند ازدواج و به اصطلاح حقوقی ضمن عقد نکاح شوهر به همسرش وکالت در طلاق بدون نیاز به حضور خودش اعطا می کند و یا این که پس از انعقاد عقد نکاح در خارج از کشور از طریق سفارت ایران و در داخل کشور از طریق دفتر اسناد رسمی زوج به زوجه وکالت بلاعزل طلاق اعطا می کند. شایان ذکر است که لزومی ندارد که وکیل در طلاق صرفا زوجه باشد زوج می تواند به هر کس که تمایل داشته باشد و با هر شرایطی وکالت در طلاق همسرش را اعطا کند.

با توجه به آنچه گفته شد حق طلاق زن و به تعبیر درست حقوقی اعطای وکالت از زوج به زوجه برای اختیار وکیل و مراجعه به دفترخانه برای طلاق با حدود اختیارات مندرج در وکالتنامه یا شرط همان وکالت در طلاق است.

طریقه طلاق با وکالت در طلاق این گونه است که زنی که وکالت از همسرش دارد به نزد وکیل دارای پروانه وکالت رسمی دادگستری مراجعه می کند و با توجه به حدود اختیارات وکالتنامه، از جانب شوهرش و به وکیل دادگستری وکالت می دهد. با این توضیح که وکیل پس از امضاء وکالتنامه توسط زوجه، وکیل با واسطه شوهر می شود. زوجه (زن) نیز می تواند برای خود وکیل اختیار کند که در این صورت یک وکیل اصالتا از طرف زوجه و یک وکیل به وکالت مع الواسطه از طرف زوج، دادخواست طلاق توافقی ثبت می کنند و بدون حضور زوجین گواهی عدم امکان سازش از دادگاه اخذ می شود. تمامی مراحل همانند مراحل طلاق توافقی است.

اگر زوجه وکیل نخواهد – که البته الزام قانونی وجود ندارد - باید همراه با وکیل شوهر که خود برای او انتخاب کرده است به دفتر خدمات قضایی مراجعه کرده و طلاق توافقی را ثبت کنند.

سوال مهم در خصوص حق طلاق زوجه آن است که آیا با وجود آن زن می تواند مهریه را هم اخذ نماید؟ جواب این است ملاک عمل حدود اختیاراتی است که هنگام تنظیم وکالتنامه طلاق یا شرط ضمن عقد، زوج به زوجه اعطا کرده است مثلا اگر نوشته شده باشد وکالت در هر نوع طلاق و با بذل هر مقدار از مهریه، زوجه می تواند اندکی از مهریه را در قبال طلاق بذل کند و عمده مهریه را بر ذمه شوهر باقی بگذارد.

مشاوره حقوقی در گروه وکلای پارسای رایگان است.

وکیل مجرب برای طلاق توافقی        09122547699 – 44033677


haghe talagh dar iran - haghe talagh - haghe talagh ba zan - vakil dar tehran - vakil talagh -
vakil baraye talagh - pr xghr -

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan