وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

نمونه دادخواست طلاق توافقی با وکالت زوجه

همانطور که به دفعات بیان شده است در مواردی که زوجه وکالت در طلاق (وکالتنامه حق طلاق) از شوهر دارد برای اعمال آن و انجام مراحل طلاق ناگزیر به گرفتن وکیل دادگستری بر طبق وکالتنامه خود از شوهر دارد که در این صورت وکیل دادگستری انتخابی، وکیل مع الواسطه شوهر می گردد که دیگر نیازی به حضور زوج نخواهد بود. حدود اختیارات وکیل دادگستری همان است که در وکالتنامه حق طلاق زوجه نوشته شده است.

نحوه تنظیم وکالت مع الواسطه برای وکلای جوان این است که در ستون موکل وکالتنامه خود نام زوج را درج می کنند و در ادامه می نویسند که با وکالت زوجه خانم ... بر طبق وکالتنامه رسمی شماره ... مورخ ... دفتر خانه ....

نحوه تنظیم دادخواست وکالت طلاق زوجه نیز چنین است که وکیل دادگستری وکیل مع الواسطه زوج است و زوجه یا شخصا باید امضاء کند یا وکیل داشته باشد. بدیهی است که یک وکیل نمی تواند همزمان وکیل زن و شوهر با هم باشد.

نمونه دادخواست طلاق توافقی با وکالت مع الواسطه

دادخواست + وکالت در طلاق

خواهان

خانم/ آقای ...

خوانده

خانم/ آقای ...

وکیل

خانم/ آقای ...

خواسته

طلاق توافقی

دلایل و منضمات

1.کپی مصدق عقد نامه  2.کپی مصدق شناسنامه زوجه 3.کپی مصدق کارت ملی زوجه 4. کپی مصدق وکالتنامه رسمی 5. وکالتنامه وکیل

 

ریاست محترم دادگاه های خانواده تهران


با سلام احتراما به استحضار می رساند که زوج بر طبق وکالتنامه رسمی به شماره ... مورخ ... دفترخانه ... تهران به زوجه وکالت در طلاق با حق قبول بذل داده است. در این راستا زوجه به اینجانب .... وکیل دادگستری با حدود اختیارات مندرج در وکالت نامه از جانب زوج، وکالت برای طلاق توافقی داده است. لذا از محضر محترمتان صدور گواهی عدم امکان سازش (طلاق توافقی) مورد استدعاست.


 

امضاء زوجه یا وکیل او                      امضاء وکیل مع الواسطه زوج


وکیل طلاق توافقی      09122547699 – 44033677


جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan