وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

طلاق توافقی در دوران بارداری – طلاق توافقی زن باردار

"طلاق در دوران بارداری" حتی شنیدن آن هم هر کسی را آزرده می کند ... واقعا گناه فرزندی که هنوز پا به عرصه زندگی نگذاشته است و مادرش دوران طلاق و پر تنش جدایی را تحمل می کند چیست؟ بگذریم ...

ولی صرفا از نقطه نظر حقوقی امکان طلاق زن باردار وجود دارد و فرقی نمی کند که طلاق یک طرفه باشد یا طلاق توافقی.

ممکن است سوال مفروض عده ای باشد که چرا در طلاق توافقی زنی که دوشیزه یا یائسه نباشد می بایستی گواهی عدم بارداری ارائه کند؟ جواب این است که ملاک، اخذ گواهی مبنی بر باردار بودن یا نبودن است و نه این که اگر زوجه باردار نباشد طلاق ثبت می شود. در واقع گواهی مذکور اخذ می شود تا مشخص شود که هنگام طلاق آیا زن باردار بوده است یا خیر و باردار بودن زن در طلاق توافقی مانع ثبت طلاق نیست.

ماده 1140 قانون مدنی: «طلاق زن در مدت عادت زنانگی یا در حال نفاس صحیح نیست مگر اینکه زن حامل باشد یا طلاق قبل از نزدیکی با زن واقع شود یا شوهر غائب باشد بطوری که اطلاع از عادت زنانگی بودن زن نتواند حاصل کند.»

ماده 1153 قانون مدنی: «عده طلاق و فسخ نکاح و بذل مدت و انقضاء آن در مورد زن حامله تا وضع حمل است.»

ماده 1154 قانون مدنی: «عده وفات چه در دائم و چه در منقطع در هر حال چهار ماه و ده روز است مگر اینکه زن حامل باشد که در این صورت عده وفات تا موقع وضع حمل است مشروط بر اینکه فاصله بین فوت شوهر و وضع حمل از چهار ماه و ده روز بیشتر باشد و الا مدت عده همان چهار ماه و ده روز خواهد بود.»

وکیل برای طلاق توافقی       09122547699 - 44033677

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan