وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

عقد در کرج - طلاق در تهران

سوال: اینجانب با همسرم در کرج در سال 89 عقد کرده ایم و هم اکنون در گوهردشت سکونت داریم. بعد از چندین سال کشمکش و رفتن به مشاوره تصمیم به طلاق گرفتیم و توافق کردیم که طلاق توافقی بگیریم. اولا در تهران هم امکان پیگیری و ثبت طلاق هست؟ ثانیا چه مدارکی لازم دارد؟ ثالثا نیاز به حضور ما در مراحل دادگاه هست؟ رابعا روند دادگاه چقدر طول می کشد؟ خامسا هزینه وکیل برای طلاق توافقی کلا چقدر می شود؟

جواب: شما می توانید هم در تهران و هم در کرج دادخواست طلاق توافقی را ثبت کنید. این وابسته به نشانی ای است که در دفتر خدمات قضایی از خود اعلام می کنید. طلاق توافقی در کرج کمی طولانی تر از مراحل طلاق توافقی در دادگاه خانواده تهران می باشد. مدارک طلاق توافقی عبارت است از عقدنامه یا رونوشت آن، شناسنامه زوجین و ترجیحا کارت ملی آن ها.

طلاق توافقی توسط گروه وکلای پارسای (وکیل طلاق توافقی در کرج و تهران) در کمتر از یک هفته انجام خواهد شد.

در صورت داشتن وکیل نیازی به حضور زن و شوهر در مراحل دادگاه نیست و حتی الامکان سعی می شود جلسه مشاوره دادگاه نیز بدون حضور زوجین و توسط وکیل انجام شود.

هزینه وکیل برای هر طرف تا پایان اخذ رای از دادگاه هشتصد هزار تومان است. حدود صد و پنجاه الی صد و شصت هزار تومان هزینه دادرسی و حدود هفتاد هزار تومان هزینه مشاوره دادگاه است.

پس از اخذ رای دادگاه، زوجین 3 ماه فرصت مراجعه به محضر طلاق دارند و فرقی نمی کند که دفترخانه طلاق کجا باشد. می توان در فرض رای دادگاه خانواده تهران اخذ نمود ولی در شهر کرج در دفترخانه طلاق آن را ثبت کرد. مرحله ثبت طلاق هم در صورت تمایل زوجین توسط وکیل انجام می شود.

وکیل طلاق توافقی در کرج       09122547699 - 44033677

وکیل طلاق توافقی در تهران     09122547699 - 44033677

 

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan