وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

نکاتی در خصوص طلاق توافقی با وکیل – وکیل برای طلاق

·         بر طبق قانون اساسی هر کسی حق دارد در هر پرونده ای که در مراجع قضایی دارد برای خود وکیل اختیار کند.

·         الزام قانونی برای داشتن وکیل در دعاوی خانوادگی مثل طلاق توافقی وجود ندارد و به اختیار زوجین است که بخواهند از خدمات تخصصی وکیل استفاده کنند.

·         اگر زنی از شوهرش وکالت طلاق داشته باشد برای استفاده از آن و اخذ طلاق لزوما می بایستی بجای شوهر و با وکالت خود، وکیل دادگستری انتخاب نماید و این تنها مورد اجبار در داشتن وکیل در دعاوی خانوادگی است.

·         زن و شوهری که تمایل به حضور در محیط دادگاه خانواده و طی مراحل در دادگاه را نداشته باشند طلاق توافقی بدون حضور ایشان و تماما توسط وکیل انجام خواهد شد و نیازی به حضور موکلین در دادگاه نیست.

·         مدت زمان انجام طلاق توافقی به صورت یکسان نیست و هر شعبه دادگاه در هر شهری رویه مخصوص به خود دارند اما طلاق توافقی توسط وکیل طلاق گروه وکلای پارسای کمتر از یک هفته انجام خواهد شد.

·         مشاوره حقوقی برای طلاق توافقی به صورت تلفنی در خصوص مراحل و شرایط طلاق توافقی و هزینه های آن کاملا رایگان است.

·         برای اطلاع از هزینه های طلاق توافقی و حق الوکاله وکیل به لینک آبی رنگ مراجعه کنید.

·         پس از اخذ طلاق (گواهی عدم امکان سازش) مرحله ثبت طلاق در محضر هم می تواند توسط وکیل دادگستری انجام شود و در این مرحله نیز در صورت تمایل بدون حضور موکلین انجام می شود.

·         بدیهی است عده ای از مردم به دلایل شغلی یا خطرات حیثیتی و شخصیتی تمایل حضور در دادگاه خانواده را ندارند و یا وقت آن ها چنین فرصتی را به آن ها نمی دهد و یا این که تمایل دارند حقوقشان توسط متخصص (وکیل پایه دادگستری) پیگیری شود تا تضییعی در این خصوص صورت نگیرد. در همه این موارد بهترین انتخاب استفاده از وکیل برای طلاق می باشد.

وکیل طلاق در تهران    09122547699 – 44033677

وکیل طلاق در کرج       09122547699 - 44033677

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan