وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

نمونه صورتجلسه طلاق توافقی – نمونه متن توافق نامه طلاق توافقی

رایج است زن و شوهری که قصد جدایی و طلاق توافقی دارند توافق های خود را صورتجلسه می کنند و هر دو امضاء می کنند. در این خصوص ذکر چند مورد ضروری است:

1-      اول این که بدانید الزامی قانونی برای نوشتن صورتجلسه طلاق توافقی و یا توافقنامه طلاق توافقی نیست اگر چه که در دو نسخه نوشته شود خوب است.

2-      اگر تمایل داشتید که از طریق وکیل مراحل طلاق توافقی انجام شود بهتر است تنظیم متن توافقنامه طلاق توافقی را به وکیل واگذار نمایید.

3-      اگر صورتجلسه ای بین زن و شوهر در مورد طلاق نوشته شود به امضاء طرفین برسد و تا قبل از صدور رای یکی از زوجین منصرف شود مندرجات متن صورتجلسه طلاق توافقی از درج اعتبار خارج است.

4-      نیازی و الزامی برای امضاء شاهد در صورتجلسه توافق های زوجین نیست.

5-      در مراحل طلاق توافقی در دادگاه خانواده در مورد توافقات زوجین به یکی از این دو روش عمل می کنند یا قاضی دادگاه توافق های زوجین را می نویسند و از آن ها و یا وکیلشان امضاء اخذ می کند و یا این که مشاور دادگاه متن توافقات را می نویسد و زوجین یا وکلای ایشان امضاء می کنند.

6-      توجه داشته باشید که ممکن است دادگاه همه توافق های زوجین را در متن دادنامه یا همان گواهی عدم امکان سازش منعکس نکند و فقط توافقات مرتبط با عقد نکاح مثل مهریه، اجرت المثل و حضانت را ملاک عمل قرار دهد.

نمونه صورتجلسه طلاق توافقینمونه متن توافقنامه طلاق توافقی

در مورخ 95/12/1 زوجین جناب آقای ....... و سرکار خانم ....... در خصوص طلاق توافقی به شرح ذیل توافق حاصل کردند:

1-      زوجه از کل مهریه مندرج در سند ازدواج 50 سکه را در دفترخانه طلاق و قبل از اجرای صیغه طلاق دریافت می کند و باقی مانده را در قبال طلاق خلع بذل می کند و زوج قبول بذل می کند .

2-      زوجه آنچه از جهیزیه باقی مانده است را تا قبل از اجرای صیغه طلاق مسترد می نماید.

3-      زوجه نسبت به نفقه معوقه و اجرت المثل ادعایی ندارد.

4-      حضانت فرزند مشترک 4 ساله ...... با مادر است و پدر هفته ای 48 ساعت حق ملاقات دارد.

5-      نفقه فرزند بر عهده پدر (زوج) است و توافق شد که ماهیانه مبلغ چهارصد هزار تومان در این خصوص به زوجه (مادر) پرداخت گردد.

وکیل طلاق توافقی         09122547699 – 44033677 - 44963487

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan