وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

مراحل طلاق توافقی در دوران نامزدی

از نظر حقوقی عبارت مذکور درست نمی باشد زیرا از نظر قانونگذار، نامزدی زمانی است که هنوز زوجیت محقق نشده است و صیغه عقد چه دائم و چه موقت جاری نشده است به عبارت دیگر نامزد ها قصد و توافق بر ازدواج دارند ولی هنوز زن و شوهر منظور قانونگذار نشده اند که بخواهد طلاق برای آن ها مصداق داشته باشد.

اما به نظر می رسد منظور، مراحل طلاق توافقی در دوران عقد باشد یعنی زمانی که عقد نکاح دائم منعقد شده است ولی هنوز زندگی مشترک شروع نشده است در این دوران اگر زن دوشیزه باشد دارای حق حبس است و می تواند تا پرداخت کامل مهریه از تمکین خودداری کند از طرفی تا زمانی کار زوجین به طلاق نرسیده است زن حق دارد حتی اگر دوشیزه باشد تمام مهریه را درخواست کند ولی در هنگام طلاق مهریه نصف می شود.

مراحل طلاق توافقی در دوران عقد با بعد از آن تفاوتی ندارد و نیازی هم به اجازه پدر زوجه نیست. هر توافقی که زن و شوهر با هم داشته باشند طلاق بر آن مبنا و شرایط صادر می گردد. پس از صدور حکم طلاق توافقی، زوجه باکره حق رجوع دیگر ندارد و عده ای هم برای او نمی باشد و اصطلاحا طلاق بائن است.

از شرایط طلاق توافقی در شهر تهران و البته بیشتر شهر های ایران این است که زوجه باکره را برای معاینه و گواهی بکارت به پزشکی قانونی ارجاع می دهند تا صحت ادعای زوجه تایید شود. در صورت باکره بودن پس از صدور حکم دادگاه و ثبت طلاق زن و شوهر طلاق گرفته می توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال، درخواست تعویض شناسنامه کنند که در این صورت پس از صدور شناسنامه جدید، طلاق ثبت شده قبلی و اسم همسر قبلی از شناسنامه حذف می گردد.

شایان ذکر است که با توجه به این که بعضی از خانم ها به دلایلی تمایل به حضور در پزشکی قانونی ندارند امکان و راهکار قانونی برای مراجعه نکردن به پزشکی قانونی وجود دارد. با ما تماس بگیرید.

وکیل طلاق توافقی در تهران      09122547699 - 09127923611

وکیل طلاق توافقی در کرج         44033677 – 44963487

 

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan