وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

مدارک لازم برای طلاق توافقی

اول از هر چیز باید دانست که ثبت هر نوع طلاقی نیازمند رای دادگاه است حتی اگر طلاق توافقی باشد و در این راستا دفاتر رسمی طلاق بدون رای قطعی دادگاه نمی توانند به صرف مراجعه زوجین طلاق را ثبت کنند. اما قبل از مدارک لازم برای طلاق توافقی، نیاز به مقدماتی است و آن این که زوجین در مورد جدایی و امور مالی و غیر مالی مرتبط با ازدواج، توافق داشته باشند اگر اختلافی وجود نداشته باشد مدارک لازم برای طلاق توافقی عبارت است از:

1-      اصل عقد نامه زوجین یا رونوشت عقدنامه که یکی از زوجین از دفتر خانه ای که ازدواج در آن جا ثبت شده است دریافت کرده باشند.

2-      شناسنامه زوجین

3-      کارت ملی زوجین الزامی نیست ولی وجود شماره ملی الزامی است.

4-      گواهی عدم بارداری برای طلاق یا همان نتیجه تست بارداری که پس از صدور رای دادگاه می بایستی از یکی از آزمایشگاه ها اخذ شود و به دفتر خانه طلاق داده شود مگر این که زوجه دوشیزه یا یائسه (بالای 50 سال) باشد که نیازی به گواهی مذکور نیست. بعضی از شعب دادگاه در تهران تکلیف می کنند که زوجه از آزمایشگاه مستقر در دادگاه می بایستی گواهی عدم بارداری اخذ نماید. باردار بودن مانع از ثبت طلاق نیست.

5-      گواهی بکارت در خصوص دوشیزگان که از پزشکی قانونی اخذ می شود بدین صورت که دادگاه خانواده تهران زوجه ای را که مدعی بکارت است را به جهت معاینه و تاییدیه به پزشکی قانونی معرفی می کنند.

6-      در طلاق توافقی حتی اگر زوجه دوشیزه باشد نیاز به اجازه پدر او نیست.

7-      در موردی که مرد به کسی وکالت در طلاق داده است که البته مرسوم است به زن وکالت در طلاق می دهند، اصل وکالتنامه نیز برای ثبت دادخواست طلاق توافقی و ارائه پرونده و مراحل گرفتن رای طلاق توافقی مورد نیاز است. در موردی که زن وکالت در طلاق از مرد دارد طی مراحل طلاق توافقی با وکیل دادگستری الزامی است.

8-      مدارک لازم برای طلاق توافقی در زمان عقد با غیر آن تفاوتی نمی کند و همان است که گفته شد.

9-      بهتر است زوجه یک قطعه عکس 4×3 همراه داشته باشد خصوصا برای معرفی به پزشکی قانونی.

 در صورت بودن وکیل، همه مراحل بدون حضور زوجین انجام می گردد. اگر بعضی از مدارک یا شرایط لازم برای طلاق توافقی را ندارید با ما مشاوره کنید. طلاق توافقی اولین و بهترین راه حل برای برون رفت اختلافات زناشویی نیست.

وکیل برای طلاق توافقی      09122547699 – 44033677


جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan