وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

وکیل خانم برای طلاق توافقی – وکیل مجرب خانم

امروزه بر کمتر کسی پوشیده است که دقت، پشتکار و مسئولیت پذیری خانم ها در انجام امور محوله اگر بیشتر از آقایان نباشد کمتر نیست. وکالت نیز از این قاعده مستثنی نیست. در گروه وکلای پارسای که جمعی از وکلای پایه یک با تجربه خانم و آقا گرد هم آمده اند پرونده های مربوط به طلاق توافقی، طلاق از طرف زوجه و طلاق از طرف زوج عمدتا توسط وکیل مجرب خانم انجام می شود. وکلای خانمی که سال ها تجربه در زمینه پرونده های خانوادگی دارند و در کمترین زمان که دستگاه قضایی اقتضای آن را داشته باشد و با بهترین کیفیت پرونده ها را به سر انجام می رسانند.

در این وبلاگ سعی شده است اطلاعات کافی و لازم در خصوص طلاق توافقی در اختیار موکلین و خوانندگان قرار گیرد. مشاوره تلفنی برای طلاق توافقی توسط وکلای خانم و آقا رایگان است. برای دانستن مطالب بیشتر و گرفتن مشاوره در زمینه سوالات حقوقی مرتبط با خانواده همه روزه به غیر از ایام تعطیل می توانید با شماره تلفن های دفتر تماس بگیرید.

مراحل درخواست طلاق توافقی توسط وکیل خانم در تهران بدون حضور موکل (زوجین) با بهترین شرایط انجام می شود اما باید توجه داشت که اگر کسی تمایل به دانستن وکیل مجرب آقا برای طلاق داشته باشد مراحل طلاق توسط وکیل آقا برای ایشان انجام می شود.


وکیل زن برای طلاق     44033677 – 09122547699 

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan