وکیل طلاق توافقی با کمترین هزینه و زمان در تهران و کرج

وکیل پایه یک دادگستری - وکیل برای طلاق توافقی

وکالت در طلاق توافقی

در حال حاضر در هیچ یک از پرونده های مرتبط با دعاوی خانوادگی از جمله طلاق توافقی، داشتن وکیل اجباری نیست و زوجین می توانند بدون وکیل – در صورت صلاحدید – در دادگاه حاضر شوند. تنها موردی که وکالت در طلاق توافقی الزامی است موردی است که شوهر وکالت در طلاق (وکالت حق طلاق به تعبیر عده ای از مردم) به کسی داده باشد در این حالت کسی که وکالت دارد زن از شوهر وکالت دارد باید برای استفاده از این وکالت در طلاق از طریق وکیل دادگستری اقدام نماید با مراجعه زن به وکیل و امضاء وکالتنامه از جانب شوهر، وکیل برای شوهر انتخاب می کند.

در سایر موارد داشتن وکیل الزامی نیست ولی امروزه کمتر کسی است که ورود بدون وکیل مجرب را در پرونده ای صلاح بداند حتی اگر پرونده طلاق توافقی باشد بی شک بودن وکیل در پرونده طلاق توافقی از جانب موکل مزایای فراوانی دارد اول این که استرس موکل کاهش می یابد و اطمینان بیشتری پیدا می کند به هر حال عده کثیری از مردم از مراحل دادگاه و محیط آن بی اطلاع می باشند. دوم این که حقوق موکل خاصه در مواردی که طرف مقابل وکیل داشته باشد بیشتر حفظ می شود، سوم از اختلافات و تنش بین زوجین در حال اختلاف کاسته می شود و چهارم لطمه ای به شغل موکل به جهت مرخصی گرفتن و امثال آن وارد نمی آید.

سوال می شود که برای طلاق توافقی چه باید کرد؟ در جواب این سوال گفته می شود که اولا راه حل اولیه در اختلافات زناشویی طلاق توافقی نیست و بلکه آخرین آن هاست ثانیا اگر در صورت قطعیت تصمیم و توافق زن و شوهر به جدایی تمایل به داشتن وکیل داشته باشند تمامی مراحل طلاق توافقی بدون حضور موکل انجام می شود و موکل فقط وکالتنامه را امضاء می کند ثالثا اگر تمایل به مراحل انجام طلاق توافقی بدون وکیل داشتید می بایستی با در دست داشتن عقدنامه، شناسنامه و کارت ملی به دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای ثبت طلاق توافقی مراجعه نمایید و ....

وکیل برای طلاق توافقی       09122547699 – 44033677

 

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 12 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 20 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.

آدرس:
تهران- فلکه دوم صادقیه -آیت اله کاشانی- نرسیده به مهران- پلاک 91 ساختمان مهر- طبقه 4 واحد 13

تلفن تماس:
44963487 -44033677
09122547699
09127923611

وب سایت اصلی گروه وکلای پارسای با مجموعه ای از دانستنی های حقوق خانواده:
http://parsaylawyers.com
Designed By Erfan Powered by Bayan